Prywatne myśli

Teksty, artykuły, informacje

Czołem! Dzięki, że wpadasz na naszego bloga. Śmiało włącz się do
dyskusji i zasubskrybuj kanał RSS aby być na bieżąco. Na razie!

Uprawa owoców służących zdrowiu

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, szczególnie te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że właściwie każdy organizm najlepiej funkcjonuje wówczas, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego także dla nas, mieszkających w środkowej Europie dobrym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, a dodatkowo w ogromnej liczbie przypadków wyrosną w stanie naturalnym, zatem są całkowicie zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a także inne owoce leśne mają bardzo duże ilości witaminy C witamina C jest bardzo mocnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a także całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić doskonałe źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Należy je Oczywiście przedtem zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a pomimo to będziemy mogli się cieszyć zimą doskonałym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki niezbędne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta niewątpliwie przysłuży się także osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Sprawdź: owoce.

 

Możesz zostawić komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.